Kızlar ben normalde sma mama kullanıyordum şimdi similaca geçtik sma da palm yağı var diye herneyse sma her ölçek 30 ml suya karıştırılıyordu similacda 60 ml miş ama ben bugün hep 30 milime karıştırdım bebeğim 2 aylık ve mama ile besleniyor hep hep ağlıyordu bugün ben sıcaktandır diyordum şimdi anladım mamayı yanlış yapıyormuşum en son 22.45 de mama yedi ne yapmalıyım normalde 3 saatte bir besliyordum ve hep terliyor şimdi