Senemasil canım çok geçmiş olsun öncelikle .. benimde kızım iki buçuk aylık gözyaşı kanal tıkanıklığı vardı .. aynı anlattığın gibiydi .. bende her duyduğumu yaptım süt, çay , damla vs .. sonunda gözü şişti bir sabah ve iki gün sonra sivilce gibi üç çıkarıp patladı.. birsürü iltihap aktı.. biz bu arada annemlerdeydik küçük bir şehirde yaşadıkları için iki üç Dr gezdik bu arada .. daha kötü oldu göz içimiz parçalandı tabi bu arada .. en son İstanbul’a geldik dünya göze ve hemen ameliyata alındı bebeğimiz .. şuan hala antibiyotik kullanıyoruz çok az iltihap kaldı tamamen bitmesi lazım .. kanalı iltihap olduğu için ameliyat esnasında açamadılar .. Dr iltihap geçince tekrarlamaması için tekrar kanal açma ameliyatı olmalı diyor .. inşallah kendiliğinden açılır da gerek kalmaz tek duamız .. biraz detaylı anlattım ki lütfen ciddiye alın ve zaman kaybetmeden güzel kapsamlı bir hastaneye gidin ve lütfen duyduğunuz hiçbir şeyi Dr tavsiyesi olmadan yapmayın çok geçmiş olsun inşallah sizin bebişiniz bir an önce atlatır