Gamzelim14 normal doğum yaptım. Kanamam tam 110 gün sürdü. Çok rahatsız ediciydi😐 oğlum 4 aylık yeni yeni normale döndü yani. Daha hiç adet olmadım. Tekrar kanamam başlar diye ödüm kopuyor. Doktora göründüm rahimde parça unutulmamış rahim kendini toparlamış her şey yolunda demişti. Nadir de olsa bu durum görülebilir demişti.