Arkadaşlar oğlum sabah 1 yaş aşılarını yapıldı şimdi ateşi çıktı ama heryerinde ateş yok sırtı boyun bide kafada var normalmi sizce bi iki kere gıcık gibi öksürdü bide koronadan korkmaya başladım aşıdan dolayı olmuş olabilirmi doktora götürmelimiyim sizce