MuhammedAmine Reyyan34 Güzel çirkin diye adlandırmak hiç hoş olmaz ismi miray olan bir sürü kızımız var bu platformda . Benim hoşuma gitmiyor
elizinannesi-19 Reyyan34 bencede çok güzel bir isim 😍 kuzenim kızının adını koymuştu. Maşallah bir akıllı bir uslu 😍😍
Momsbabyy Reyyan34 Bende koymak istiyordum çok beğeniyorum ben ama kaynanamın adına benziyor diye koymadım 🤪
deryardakayra Çok güzel bende yeğenime koymuştum Miray ismini çok kibar bence ve isimler etkilermiş ya ne kadar miray gördüysem hep kibar,naif oluyolar 😍
Momsbabyy Reyyan34 Normalde adı mine ama arkadaşları mina der diğer akrabalar da mira der bende Miray koyamazdim🙈 Hemen kendi adına çevirirdi yani 🤦 Modayı takip ediyor da kaynanam mine eskimiş harf değişikliği yapıyor sıkıldıkça 🤪😂
elifiii Reyyan34 isimleri Miray olan iki kız arkadaşım vardı. Sarışın ve yeşil gözlülerdi, güzel kızlardı.
Reyyan34 Deletedmom265 Zeynep te çok eski ama hala kullanılıyor 🥰 eskiye yeniye değilde manası ve kulağa hoş gelmesi önemli benim için 🥰
Deletedmom265 Reyyan34 yani o da var haklısınız belkide etrafımdaki miraylardan bunalmış olabilirim 😂😂
Momsbabyy Reyyan34 Aman Aman ne kaynana hemde çok maşallah🤪😂 gelmiş 40 yaşına 20 yaşında gibi davranıyor 🤦
Kavala_kurabis Reyyan34 çok net olmamakla ay gibi ışık saçan bey anlamında erkek ismi olarak kullanıldığını duydum okudum ama sizin kararınız tabiki adıyla yaşasınlar 🙂
Reyyan34 Kavala_kurabis evet anlamı öyleymiş ama cinsiyet içinde kız diyor aynı yorum.. 🤷 hayırlısı artık daha doğuma var bakalım🥰