KbraKrtl bana da ebe dedi kan ilacını kullan diye ama ben normal doğum yaptım birde allah korusun hemoroid olurum dikişler falan gözüm korktu kullanmadım. Kan ilacı bana gebelikte çok kabızlık yaptı normal de de tembeldir bağırsaklarım o yüzdendi korkum sizede çok geçmiş olsun inşallah benim de geçer