Oğluma kuru kayısı almıştım, tabi nasıl yapıldığını hiç merak etmediğim birşey hiç yemedim de kuru meyve, az önce ambalajında alerjin uyarısı dikkatimi çekti kükürtdioksit varmış içinde. Kuru kayısılar rengi bozulmasın diye tütsüleniyormuş bu gazla. Google baktım ama bebeklerin yememeleri gerektiği ile ilgili hiçbir şey bulamadım, hatta bunun sağlık için zararlı olmayacağını belirten yazılar mevcut, oranı sınırlandırılıyormuş vs.. sabah doktorumuza soracağım ama merak ettim böyle bi uyarı ile karşılaşan var mı sizin kullandıklarınız tütsülenmiş mi?