Merhaba canım anneler. 6 ay 11 günlük bebeğim. Bu zamana kadar uyku en büyük problemimizdi. 1,5 aydır çok düzenli olmasa da gündüz uyumaya başlamıştı. Bazen yarım saat bazen 40 dk 1-2 sefer uyuyodu. Gece uykusu güzeldi. 2 defa falan emmek için uyanır sonra sabah 8 e kadar uyurdu. Sonra sabah 5 te uyanmaya başladı sonra 4 oldu sonra 6 oldu derken bizim gece uykularımız bitti. Saat başı uyanmaya başladı. 3 gündür gündüz uykularımız da bitti. Kucağımda emerek uyuyo yatırdığım an biyerine bişey olmuş gibi ağlamaya başlıyo. Bu hafta sürünmeye başladı, 2 dişi patladı, 3 tane aşı oldu ve ek gıdaya başladı. Hepsinin ağır geldiğini düşünüyorum. Bu huzursuzluk ve düzensizlik normal mi ? Bugünlerde biraz üzülüyorum bebeğim için.