Bse bak canım benim kızımda ne mama ne meme emerdi bi dr gittik geçer dedi kızımda düzelme yok daha sonra özel hastaneye gittik aşırı derecede idrar yolu enfeksiyonu varmış oda iştahsızlık yaparmış sonra idrarın da kan varmış ve kum döküyormuş bende senin gibi her mamayı denedim sma aptamil bebelac hipp