SeherPars 3 aylık bebeğim için doğumdan beri sağdığım sütleri çok steril bir şekilde derin dondurucuda muhafaza ettim. İhtiyacı olan bebek öncelikli olarak prematüre varsa yardımcı olmak çok isterim. Lütfen ihtiyacı olan yazsın 🙏🏼
Erdemimm SeherPars merhaba, İstanbulda bebek oğlu kemoterapi tedavisi görüyor ve çok acil süte ihtiyaç var bende şuan sagiyorum ona, iletişim vereyim yazın ona, 0532 647 25 17 Allah razı olsun sizden
SeherPars Asyaaihsnser süt kardeş kız olmasın diye :( aslında kıza da vermek çok isterim ama dinimizde süt kardeşle evlenmek yasak diye bliyorum. İlerde ne yaşıcaz bilemiceğimiz için…
Humi SeherPars ya ben. Bilmioyrdum erkek bebege bermistim cok uzuldum. Ins buyuyunce bi sikinti olmaz :(
SeherPars Mommyyy_1 çünkü yine hamdolsun rabbime ki yeteri kadar var bebeğim için. Şükürler olsun. Dondurucuda bekleyeceğine prematüre veya Anne sütüne muhtaç ihtiyacı olan bir bebeğe gitsin annesi de biraz olsun sevinsin diye istiyorum. biliyorsunuz anne sütünün tedavi edici birçok özelliği var. Doktorumuza sordum prematürele verirsem çok faydalı olabileceğimi söyledi. Doğum yaptığım hastaneyi aradım ihtiyaçları olunca beni arayacaklar. Bunları genel yazıyorum ki aklınızdaki soruları da yanıtlayabilmek adına. Umarım çok ihtiyacı olan annelere ulaşabilirim 🤲🏻
SeherPars minnakbaby Bunu bana nasip eden rabbime binlerce şükürler olsun. çok istedim bebeğimi emzirebilmek. Çok dualar ettim. Yazarken bile gözlerim doluyo. Anneler bebeklerine bir damla süt verebilmek için Çırpınıyor. İnşallah bir ihtiyacı olan anne bulabilirim çevremde çok araştırdım bana güvenen biri olsun ki içi rahat ederek alsın sütlerimi diye. Bulamadım. İnşallah burdan birilerine ulaşabilirim.
minnakbaby SeherPars insallah. Cok haklisiniz bende emziremedim ve sadece 40 gun ane sutu verebildim sonra bitti 😒 hep icim sizliyor keske boyle olmasaydı emzirenlere cok ozeniyorum üzülüyorum yapamadim diye.. bir anneye gore bu agir bisey allah kimseye yasatmasin
Humi Erdemimm nerede tedavi goruyor benimde sutum var cok fazla aticaktim kiyamadim daha zamani gecmedi. Bende vereyim
SeherPars Erdemimm ben arda bebeği bliyorum kemoterapi görüyordu. Bu numaraya dün yazdım ama ihtiyacımız karşılandı teşekkür ederim demişti. Tekrar yazmak doğru olmaz sanırım. Nasıl yapsak ??
FmEbru SeherPars beni yanlış anlamayın başıma gelmedi gelmedende bilemem ama cocuguma başkasının sütünü vermek istemezdim bilmiyorum benim düşüncem böyle düşüncesi bile tuhaf geliyo
SeherPars FmEbru haklısınız belki. Ama gerçekten yaşamayan bilemez. Çok ihtiyacınız olsa bebeğinizi tedavi edebilmek için anne sütüne ihtiyacınız olsa böyle düşünmezdiniz belki. Allahım bebeğinize ve size sağlık versin başkasının sütüne muhtaç kalmayın 🤲🏻
SeherPars Humi bebeğin kim olduğunu biliyorsunuz dimi, ailesini ismini soyismini ? İlerde evlenmek isterseler dinen sıkıntı :( tam ayrıntılı bilmiyorum araştırmamız lazım
BalyanakAlpTuna Humi o kisiyle iletisimi kesmemeli cocuklari birbiriyle tanistirmalisiniz birbirlerini kardes olarak bilmeliler . Hatta o sut anneden dogacak tum cocuklar icinde gecerli diye biliyorum . Ileride tanimadan evlenme durumunda kardes kardese evlenmiş gibi gunahi olur . Zira sut kardes gercek kardesten farksiz oluyor 💕 benim de bir sut kardesim var hep biliyordum ismini soyismini nerede yaşadığını ama 25 yasinda tanismistik 😂
Erdemimm SeherPars bende dün yazdım bayram sonuna kadar sagcaktim oda bayram sonu almaya gelicekti, madem sizde var ben boşuna sagmiyim isterseniz yazın bence Kağıthane deki bayan yerine vericem diyin
SeherPars pikacuu aminnn çok teşekkür ederim. Güzel rabbim Bebeklerimizi korusun bizlere bağışlasın 🤲🏻♥️
pikacuu SeherPars Ama size bi tavsiye diyim nasıl anlarsanız artık. Hani sadece erkek bebek demişsiniz ya yanlış bence kıza da verebilirsiniz verdiğiniz kişinin adını soyadını bi yere kaydedin hiç bir şey olmaz. Çünkü neden biliyo musunuz sütünüzü verdiğiniz erkek bebeğin bi kız kardeşi olabilir bu yönden de düşünün bence