Elifk5352 Epiduralli sezeryan sonrası boynumun üst kısmı inanılmaz derece ağrıyor. Daha önce olan var mı ? Herkesin bacağına beline vururmuş ağrı ama benim boynumun üst tarafı inanılmaz soruyor hareket edemiyorum tutuk gibi sanki.. önerilen bir şey var mı ya da bir krem egzersiz ….
Aysukk Elifk5352 beeen aynı oldum ve inanılmaz terliyordum sıcak dus ve sıcak su torbasıyla yatınca yumusuyordu boynum ilaç krem kullanmadan atlattım gece cok terlesemde surekli değişerek havlu koyarak yasadım bi sure gunduz bile ensemde havluyla gezdim evde sonra gecti
Mlk1709 Elifk5352 benimde sadece sağ omzumda çok şiddetli bi ağrım vardı doktorum yapılan anesteziden kaynaklı olduğunu söyledi ilik dus ve masaj yapin hafifce 3 4 güne ancak geçmişti benim geçmiş olsun 💕
Dilekci Elifk5352 merhaba benim de öyle olmuştu sürekli eşime kayınvalideme masaj yaptırdım sonra geçiyo geçici bi süre oluyo canım merak etme ağrı kesici iç doktor bana vermişti ağrı olabilir diye emzirmene sakıncası yok ismi Brufen 400 mg tb
Deletedmom311 Krem vermşti ama adını hatrlamyrm.ecz.ye sorun verir , sıcak su weya hawlu da iyi gelyrdu aynı boyun tutlması gbiydim felç gbi. Aynsını yaşadm cok fena bşey. İgne wermşlerdi onun içnde agri kesici wardı ,parol ztn werirsin
DCK62 Aynısını bende yaşadım cok kötüydü sezeryandan daha cok o ağrımışdı. Tek iyi gelen biraz sicak su 2-3 haftaya anca kendiliginddn gecmisdi biri masaj yağı ile masaj yapıncada az da olsa rahatlıodum ama o ağrıyı asla unutmam
Mom626363 Dogum yapali ne kdr oldu bilmiyorum ama benimde boynum tutulmus gibi cok agriyodu doktor narkozun etkisi dedi bol bol kahve su ic rahatla demisti