Kızlar Allah sağlık versin tabiki 🤲🏻Doktorumuzun asistanı oğlumun boyunu ölçüyor 74 diyor bende doktora sordum hiç uzamamış Mı diye doktorum Tekrar Ölçtü 76,5 Çıktı.Ben gitmeden önce ölçtüm 78,5 çıkıyor iki farklı metreyle ölçüyoruz eşimle.hem gitmeden ölçtüm hem bir kaç gün sonra ölçtüm.Ölçtükleri alet bu baştan ayağa sıkıştırılan ölçme aleti varya bilmem anlatabildim mi onunla ölçüyorlar.Ben anlamadım bu işten üzülüyorum da bir yandan.