Arkadaşlar yarın gece bebeğimi anneme emanet etmek durumundayım. Dondurudan anne sütü çıkarıcam kısmetse. Ama ben süt sağdığımda asla çok çıkmaz bu yüzden hep parça parça atıyorum. Sorum şu ki üç poşet süt çıkarsam, hepsi gece sütü bunların, bu üç sütü birleştirebilir miyim tek biberonda? Birleştirmemin bir sakıncası olur mu?
Bir de oğlum 10 buçuk aylık. Daha önce hiç anne sütünü biberonda vermedim işe henüz başlamadığım için. Sizce ortalama kaç cc uyku öncesi yeterli olur? 🙏🏻