Alparslanim22 Merhaba anneler happy kidz’de yeniyim. dogum yapali 8 gün oldu. Yarin dikislerimi aldiracagim. Dikislerin bakimini nasil yaptiniz ? Iltihaplasmamasi ve cabuk iyilesmesi icin. Ve eski kot pantolonlarimizi giysek bi problem olur mu?
Alparslan3434 Alparslanim22 benim dikişlerim yapıştırma idi estetik dikişti dikişlerim aldırmadım ama doktorum bana 1 hafta sabah akşam batikonla tek bir çizgi çekecek şekilde sil demişti kuru tut ıslak kalmasın demişti ben o şekilde yaptım.
bjkesra1903 Alparslanim22 dikiş aldırcam derken 🤔 batikon sürdüm ben 15 gün kadar. Şu an 3 ay oluyor hala sıkan şeyleri uzun süreli giymiyorum rahatsız ediyor. Mümkün mertebe vücudunuz rahat edeceği şekilde giyinmeye ve bolca su içmeye özen gösterin 🌿🥰
Deletedmom335 Alparslanim22 canim ekstra birşey yapmana gerek yok iyilesmis durumda ama bu evrede pantalon giymeye cesaret edemedim denedim açıdan duramadim biraz daha rahat şeyler giymeye özen gösterin kuru tutun ameliyat yerinizi bir sıkıntı olmaz kese lif yapmayın sabunlamayin duş başlığı ile su tutmayın
Serife3304 Alparslanim22 ben de sezeryan doğum yaptım benimki yapıştırmaydı bir hafta sonra korse takmaya başladım şimdi 3 aylık olduk uzun zamandır eski pantolonlarımı giyiyorum sıkıyo biraz ama acıtmıyo