Kizlar hamileyken göbeğinde siyah tüy çıktı. Herkes sakın alma doğum yaptıkdan sonra döküyor dedi.
23 gün oldu doğum yapalı ama hala duruyor.
Bu tüyler dökülüyor mu acaba 🤔
Birde sezaryan sonrası ağda yaptıran varmı estetik dikiş yapıldı ama korkuyorum ağda yapmaya birşey olur diye.