Deletedmom0086 çok çok geçmiş olsun sizede rabbim beterinden saklasın tekrarı yaşanmasın inşallah birde bu aşının etkisi ne zaman geçecek ne zamana kadar ateş takibi gerekli ilk üç gün banyo yaptırmayın dediler birde uykuya geçmeden önce banyo yaptırıyorduk biz rutin oluşturmuştuk oda bozulacak ve zorlayacak ya offff aslında aşı yaptırmayanlara bazen hak veriyorum şu an yavrum üç tür mikropla birden cebelleşiyo