Kizlar arkadaşım 1 hafta önce geldi baska sehirden yanimiza kac gundur yan yanayız kan testi alınmış 1 ay önce test dun pozitif cikmis korona testi yapmislar sonuc bekliyor ama hiç-bir belirti yok arkadaşımda kendini gayette iyi hissediyor benim biraz bogaz ağrım var gibi soguk su icmekten diye dusunuyorum sizce virus varmidir sonucu bekliyoruz ve bebegim var 1 yasinda cok korkuyorum