Merhaba anneler. Bebeğim 17 aylık. Üç aylıkken çoklu gıda alerjisi başladı. Sonrasında uykuları bize haram oldu. Ne gece ne gündüz uyumadı, uyumuyor. Hep kendimce bir sebebe bağladım. Yok alerji yok meme alışkanlığı yok sıcak yok diş bla bla… Ama artık bu kadarı hiç normal gelmiyor bana. Derin uyku asla ama asla yok. Çıt sesine kalkiyor. Gece uykusu toplam 9 - 10 saat civarında ama aşırı kalitesiz bir uyku. Önceden yarım saatte bir ağlayarak uyanirdi. Şimdi ise sürekli yatakta dönüyor. Kalkıyor oturuyor, pat diğer tarafa atıyor kendini. İnanin sabaha kadar böyle. Çocuk psikiyatriye götürmeyi düşünüyorum , uyku bozukluğu şikayeti ile. Sizlere sorum şu ki benim bebeğim de aynı böyle ve sebebi şu diyebilen veya yardımcı olabilecek biri var mı ? Nolur okuduysaniz cevap yazın. 17 ay 17 yıl gibi geldi bana.