yavrusununannesii Ben eczaneden 53e aldım ama başka yerlerde 60larda 70lerde bi fikri olan var mı neden böyle
AybarsMomy yavrusununannesii ne kadar uyguna almışsınız ya biz ilk kutuyu 75tlye aldık ikinciyi 68 TL’ye almış annem ezcaneden ona bile sevindim 😂 53 çok iyiymiş.
Tugcee2390 yavrusununannesii Çok iyiymiş ya biz hep 72 liraya alıyoruz bi indirime denk gelemedim daha hiç 😀
_yaseminturann yavrusununannesii gayet iyiymiş fiyatı 900 gr 170 e almıstık. Dün eşim 6 tand 350 gram aldı indirinden tanesi 59 a geldi:)
MarlaSinger yavrusununannesii son kullanım tarihine baktınız mi? Eğer yakın tarihliyse bilerek indirimde vermiş olabilirler
Meva2403 Baya indirimli almışsınız bence ordan almaya devam edin en güvenilir yer eczaneler.Eczanedeki mallar direkt firmalarindan geliyor o yuzden sahte olma olasılığı hic yok.
Meva2403 Ya elinden cıkarmak istemiştir eczacı ya da uygun fiyata aldıgı icin sana güzel bir jest yapmıştır 😌