gazel0606 Kızlar yeniyim burda üç gün önce normal Doğum yaptmdikişlerşm var bakımı nasıl penguen gibi yürüyorum acıyor sanki dikişler dökülüyor temizlerken ip hissediyorum me yapmam lazım kızlar tecrübeli anneler
EyseminOglu gazel0606 her wc den sonra özel bi su var dezenfekte için onunla yıka ardından fito krem sür çok işe yarıyor bir de her gün duşta bikaç dakika sıcak su tut
ekmek-arasi gazel0606 hastaneden sana bilgi vermedilermi batikon sur kuru kalmasini saga gerekirse gazli bez koy oraya
idil1990 gazel0606 her wc den sonra yika kurula sac kurutma makinesiyle kurut ve baticon sur daha cabuk iyilesir ne kadar kuru tutarsan o kadar iyi
Lion1sev gazel0606 ohgfff acısını hıssettım 😲 her duş ve hemen hemen her WC sonrası kuruladım(fön tuttum) sarı kantaron yağı kullandım bepantane nın yara iyilestırıcı kremı var efsane bır krem ıyılesmesı hızlandı dıyebılırım 👍🏼
Babyboyy Canım ben yaklaşık 1 hafta boyunca sadece orayı temiz ve kuru tutup baticonladım başka da bir şey yapılmıyor zaten ama cidden 1 haftayı buluyor tamamen iyileşmesi gerçi dikişlerin fazlalığına da bağlı. Çok geçmiş olsun
anne15 gazel0606 batikonla yıkadım koca şişe verdiler hastaneden bitene kadar onla yıkadım hep kuruladım gazlı bezde vermişlerdi kalınca paket depend içine koyup öyle bitene kadar onları kullandım on gün anca sürdü cok rahatlattı bu sekil beni cabucak toparlandı
Cansuu54 gazel0606 canım batikonlu suyla temizledikten sonra kurula ve anestol diye bir krem var bir kaç dk içinde tüm acıyı uyuşturuyo asla bişey hissetmiyorsun bana doğumdan sonra doktorum yazmıştı. O krem sayesinde hiç bir acı hissetmedim. Kesinlikle öneririm
gazel0606 Cansuu54 dikişler ne zaman atar Botikonla temizledgmde dikişleri göremedim nasıl kapanır acıktı sanki
Cansuu54 gazel0606 benim hemen hemen 10 gün için iyileşti canım. Temizlerken dikişleri hissediyordum ben, sonrasında baktım kaynamış dikişler. Ama bu süreç herkeste farklılık gösterebilir bence
Deniziincani gazel0606 batikonu sulandrp dikişli bölgeyi o suyla yıkayın suyun kaynams odası önemli iyice kurutup krem sürün doktornzn werdgi çok çektim dikislerden gecms olsun 🙋