Selm kizlar. 10 günlük benbegim var sariligi yeni yeni atlatmaya baskmladik. Beslenmesine cok dikkat ediyorum ama aklima takilan sorular size sormak istedim. Kizim yeni yeni emmeye basladi oda silikon gögüs ucuyla. Emmeye baslayinca yarim saat emiyor bazen daha uzun. Gögüsümu sagıp veriyorum tutmadigi zamanlarda şırınga yardimiyla mamada veriyorum. Aklima takilan şu bu kadar uzun emen bebek doyuyor mu onu nasil anlicam emdikten sonra tekrar şırınga ile süt vermeme gerek var mi? Bugun sanki sütüm daha az gögüsüm cok yumusak ama kizim cop cop cekiyor memeyi sütün gelip gelmedigini anlamiyorum.