Mirsim daha kafasını tutamaz ki o yenı yenı alışıyor . Benım oglum 3 aylık 2 aylık olana kadar kafası hep sağ tarafa bakıyordu çok korktuk kafası öyle kalacak dıye çok üzüldüm . Herkez bana kızıp durdu bebeğin kafasını düz tutmuyorsun hep o tarafa bakıyor . Çocuğun kafasında bısı var dıye çok baskı yaptılar . Kontrolde doktora sordum kafası hep o tarafta dıye 4 5 ay olana kadar tutama ya bılır dedı . Ama alaha şükür 2 buçuk aylık olunca duzeldı su anda kafasını kendı kendıne kaldırıyor kendı kendıne cevıre bılıyor . Korkma . Ben çok çok üzüldüm çok ogladım