Kızlar hayırlı geceler aranızda bileniniz var mı ya benim sırtım çok ağıyor parol içmek istemiyorum. Neden anlamadım ama ya usudum ya yataktan ya da emzirirken gece boynum düşüyor uyuyakalıyorum bu sebepten çok ağrıyor krem merhem tarzı bisey sürsem sıkıntı olur mu emziriyorum ??