Mehtap104 benim kızım 7 aylık maşallah bir kere pişik oldu oda misafirlerim geldi kızım altına yapmış yemekle uğraşırken onlar yatırmıştı ve geç fark ettim kızım yanmıştı cildi çok hassas ben çiş bile yapsa hemen değiştiririm hala vicdan azabı çekiyorum nasıl atladım nasıl gidip kontrol etmedim diye neyse ben pişik kremi kullanmıyorum kendim için aldığım göğüs ucu yara kremini kullanıyorum kızıma oda haftada 1 veya iki kez sürerim zaten pişik olmasını engelliyor güzelce yıkayın biraz havalandırın hemen bezlemeyin altını iyice kurutun ben bunu hep yapıyorum yanmadan da yapıyorum sonra lansinosh kremi ince bir tabaka halinde sürün benim kızım iki günde iyileşti maşallah ama dediğim gibi havalandırmak çok önemli bide hemen bezini kontrol edin 2 saate bir değiştirin altını çok geçmiş olsun k.bkmayın biraz uzun oldu 🙏