Ysmn99 Merhaba bebeğimin hasta olmasından korkuyorum hava çok sıcak çok terliyor sadece zıbın var üstünde sırtına da havlu bez koydum siz nasıl yatırıyorsunuz bebekleri sadece zıbınla uyusa bir sorun olur mu
ilknurgoksu Ysmn99 kaç aylık terleyip teri ile uyuması daha kötü sonuçlar ortaya çıkartabilir. Tek zıbınla deneyin bir kaç gün 💜
Nicemother Ysmn99 istanbuldayım ben bizim yatak odası serin oluyor tek uzun kollu zıbınla yatırıyorum çok terliyor bazen ara ara kalkıp kontrol ediyorum çok terlemişse üstünü değiştiriyorum hemen bekletmiyorum teriyle
Ysmn99 ilknurgoksu beş buçuk aylık sırtına havlu koydum terini emsin diye inşallah bir şey olmaz sıcaklar soğuklardan daha korkutucu
Nrgs Sıcaklar başladığından beri zıbınla yatırıyorum üstüne de ince müslin örtüyorum hatta çoğu zaman onu bile örtmüyorum
Metehanmom Nrgs zıbınla yatırıyorum ince bir muslin örtü ile örtüyorum pencereler açık bizde hava cok sıcak ama yinede korkuyorum bende hasta olmasından
Sarisin Ysmn99 tek kat tulum giydiriyorum kısa, sadece karnını müslinle örtüyorum. Mersinde yaşıyoruz cehennem gibi
Baloglum93 Ysmn99 sadece zıbınla yaptırıyorum ama kollu zıbınla çünkü gece kolları buz gibi oluyor im el vermiyor
MinnakAsel Ysmn99 duş aldırıp zibinla yatırıyorum İzmir çok sıcak günde iki kez duş aliyo yoksa uykuya geçiş yapamıyor malesef
Minyyy Kısa kol şortla yatıyorum ama üstünü ince müslin örtüyle örtüyorum bacakları üşümesin diye sabaha doğru kollarınıda örtüyürom ellerini açık bırakıyorum ama örtüyü çekip yüzünü örtüyor bizimki 😅
MinnakAsel Ysmn99 kolik bebek müziği açın çok işe yariyo hemencik daliveriyolar benimki kolik olmadığı halde ise yariyo
EDABYK Benim bebegimde kundaksiz hıc uyuyamiyo uyandiriyo kendıni zıbın oluyo üstüne yemeniyle kundak yapıp bağlıyorum malesef 🤷♀️