Doğum yapalı 11ay oldu regl olamya başladığımdan beri nefes daralması çekiyorum her reglzamani kasıklarımda ağrı da oluyo ama kanım az geliyor başına gelen varmı normalde kansızdim doğumla beraber daha çok kan kaybetmişim ilac kullandım ama son ay pek kullanmadım