Kizlar 13 aylik kizim var yavas yavas yurumeye basliyor 10 adim falan atiyor evin icinde ama sag ayagi ice dogru kayiyor ayakkabi giydirdim yine ayni basina gelen var mi yada bilgisi olan tedavisi oluyor mu bayramdan sonra doktora götüreceğim kesinlikle