Ozznur Bir gogusumde ne çok ne az süt var ama diğer gogusumde yook bebeğim çok huzursuz sütün artması diğer gogusumde çoğalması için napabilirim cook üzülüyorum artık 😭😭
Melinoee Ozznur Emzirmeniz gerekli bol bol. Başka bir şeye gerek yok. Bebek çektikçe beyne sinyal gidecek süt üretimi sağlanacak
birglll_y Ozznur ayni kaderi paylasiyoruz kardesim neler denemedim ki.. simdi humana stil tea cay aldim dunden beri onu kullanyrum insallah faydasini gorcem ve mamamizi birakcam…
menis_21 Ozznur Şahsen benim bulgur pilavı, Tahin helvası, Boza ve komposto çok arttırıyor…. Malt içecek, Humana stell tea, Ve bol su diyorum birde….
mehtap92 Ozznur öncelikle bunu kafaniza takmayın yok deyince beyinde bitiyor olmuyor gerçekten. Damlalar var süt arttırıcı galactago falan çok iyi geliyor deneyin derim. Duş bebekle bol temas wess marka anne çayı var ve gerçekten o da ise yarıyor ve en doğal dereotu çok etkili kahvaltılarda yiyin miss gibi bol.sutlu günler inşallah
Rabia_unal23 Kuzum ıhlamur rezene cayı falan iç bende de yoktu ve sık sk emzirdim sürekli kendim beslendim doyur kendini iyice su iç bol bol meyve suyu süt iç
birglll_y Birde canim sicak suyla yika goguslerini … goguslerin sicaktan sizlasin bununda faydasi oluyo sivazlayarak yika Rabbim sutumuzu bol etsin insallah