Durisko20 6. Aydan itibaren evet ek gıdaya başlanabilir doktorunuz zaten söyleyecektir mutlaka :) ilk başlarda tadım yapıyorsunuz zaten bir iki ay neredeyse böyle gidiyor sadece tadım yaparak , 3 gün aynı şeyi deneyerek tadım yapıyorsunuz alerjisi var mı yok mu görmüş oluyorsunuz . Hiç zorlamayın yemez ise çünkü zorlarsaniz uzaklaşır, onu sıkmadan tadım yapmaya çalışın :)