Benimkide 8.5aylık bu ara iştahsız değişik değişik pişiriyorum ucundan yerse yiyor geçen uzun süre aç kalınca aldım yemeğini koydum bebek arabasına sitenin parkna götürdüm orda çocuklara bakarken çaktırmadan yedirdim. Ayrıca emmeyi de çok azalttı gece uyku arasında veriyorum onu da. Dişte yok henüz ama sıcaktan mı acaba. 14 aylık ikizler var tanıdık onlarda yemiyormuş 🤷🏻♀️