Aybuke_27 https://hizliresim.com/PHRyeW kızlar oğlumun idrar çıkıış yeri burasıı Bezin önn tarafı enfeksiyon mu var yoksa normal mi 5.buçuk aylık oğlum
1prens1prensesannesii Aybuke_27 canım Biz de de oldu ama azdı bizde gittik tahliller kültür yapıldı temiz çıktı. Doktor sıvı kaybından üre kristalleri var vs dedi. Su içir dedi gerçekten su içir ince geçiyor şuan 3 aylığız 1 aylıktan beridir veriyorum
Alparslan-mom Aybuke_27 canim yeterli beslenememis. Benim oglumda boyle olmuştu. Sut sagip ve mama takviyesiyle 3 4 gunde çözmüştük. Doktoruna danış bence
Aybuke_27 Alparslan-mom sünnet ettirdim dün intihap vardı pipisinde onun için olmuş canım inşallah bundan sonra olmaz
Aybuke_27 Alparslan-mom kolay olmadı tabii ki ama çok büyümeden yaptırın sonrası zor oluyor ilk iki gün zorluk çekersin ama şu an iyi çok şükür