Merhaba 15aylık bebeğim var bundan 15gün önce sol gözünde kızarıklık oldu göz bebebeğinin kenarıda beyazlaşmaya başladı sağlık ocagına gittik yabancı cisim olabilir dedi neyse 3gün antibiyotik damla kullandık geçmeyince göz doktoruna gittik o da başka damla verdi 1hafta kullandık sonra diğer göze sıçradı 1hafta daha kullandık tam geçti derken yine 2gözüde kıZardı biz denize gittik kum kaçtı sandık ama 15gündür denizede gitmiyoruz dışarda oynarken hep elleri yerde gözüne ağzına alıyor çocuk hemen silinmezki el en hareketli zamanı ne yapmam lazım başına gelen var mu