Kızlar benim oğlum 35 günlük emziriyorum, arada bir ğöğsüm sızlıyor bıçak saplanır gibi bazende göğsüm şişiyor şişlik emzirince geçiyor ama sızı gün içinde ara ara yine oluyor , Neden acaba böyle olan varmı doktora gitmelimiyim? Korkulacak bişeymi ilk çocugum acemiyim pek bi bilgim yok☹️