Ya nolacak böyle deli oluyorum. 14.5 aylık. Çağırmayana da gidiyo. Parkta salıncaktan indiriyorum insanlara koşuyo. Elini gösteriyo al beni diye. Çok acayip değil mi? Çok takıyorum kafaya bunu. Evde hep benim paçamda. Babasıyla bile durmaz beni ister ama dışarda hiç yabancılama yok. Kucaklarda geziyo 😔 Bu devirde böyle olmasını hiç istemiyorum.