Erkek_annesi11 Hanımlar 4 ay 19 günlük çocuğumun tırnağı içine batıyor ayak baş parmağı ne yapmam gerek doktora da götürmedim çorap giydirirken ağlıyor yardımcı olun lütfen
Mrsxscape Erkek_annesi11 Bizimde öyle oldu sısti hafif. Doktor krem verdi geçti onunla hic ellemedim ama normal şekilde kestim.
Zerr Erkek_annesi11 Bizim el tırnağı batmıştı iltihap olmuştu, doktora gittik krem verdi. İstersen sağlık ocağına bi götür diycem de bayram girdi araya
Cansutahsin Erkek_annesi11 ben oje ile kurutuyorum canim sende batan yere sür doktora gitme yani cani yanmasin😊
SedaOzbay Erkek_annesi11 bi pedikür deneyin isterseniz güzel temiz bir kuaförde yaptırın ve doktora danışarak bi krem alın antibiyotikli sürün
Nesrina Ucunu çıkarmaya Çalışın, korkmayın basitçe kaldırabilirsiniz zeytin yağı krem vs sürün sürekli tırnak uzayıp kurtulana kadar süreklide kontrol edin ucu dayandıkça ere kaldırın tırnakları da düz kesin ve çok kısaltmadan kesin bundan sonra
Erkek_annesi11 Nesrina düz kestim aslında ama bende stres oldum çok. Aglıyor dolama demem için iltihap olması şart mı ayırt edemedim resim paylaşacaktım uyudu
Mrsxscape Erkek_annesi11 Evet hala duruyor bebeğim kucağimda uyuyor şuan yatağina koyduğumda yazayim size 😊