Rumsaaa geçmiş olsun. Kulak iltihabı tanısını aile hekimimi koydu? Eğer öyleyse bi çocuk doktoruna yada iyi bir kbb doktoruna görünün bence. 37.5 kadar ateş normaldir. 37.5 tan sonra üzerini inceltin, koltuk altına ve diz altına soğuk uygulama yapın. (aşırı soğuk olmasın). Soğuk ıygulama yaparken yada kıyafetlerini incelttiğiniz zaman rüzgar çarpmaması lazım bebeğe. Yoksa daha çok hasta olur. Siz bebeği üşümeyecek şekilde başka bir odaya alın odayı öyle havalandırın. 10 dk havalansa yeter zaten. Sonra içeri girdiğinizde siz üşümüyorsanız oda sıcaklığı iyidir oda yaklaşık 22-24 arasıdır. eğer ateşi 38 lerdeyse odada 24 lerdeyse sadece beziyle kalabilir bence. Ama tabi bebeği her zaman hangi sıcaktıkta tuttuğunuzda önemli çünkü 26 dereye alışmış bi bebek 22-24 te üşüyebilir.