Elifsaremmm benim de oğlum 11 aylık. Yaklaşık bir aydır ne gece ne gündüz uyuyor her yarım saatte bir uyanıyor, onun öncesinde uykusu çok düzenliydi. Ben de mecburen geceleri yanıma alıyorum. Atak döneminin bitmesine bir hafta var, bitince uyku eğitimi almayı düşünüyorum.