CanselK tabii ki doktorunuzu dinleyin ama benim okudumlarim hep memenin depo degil fabrika oldugu yani 2 saatten fazla beklerseniz evet gogusleriniz sulu sut ile sisecektir ama bebek cektiginde 2 saatten once de mutlaka ve mutlaka sut gelecektir inanin. Bir de bebeginiz cok minik henuz, oda sicakligindan bagimsiz olarak geceleri 3saatte bir uyandirmadan da olsa emzirmelisiniz bence, kan sekerleri dusuyormus diye biliyorum😔