Bereninannesi Suespodu anne sutu ıle beslenıyor ama cok asırı aglayan bı bebek ya doymuyor aclıkdan ağlıyor yada gaz sancıları var bazen sabahlara kadar uyumuyor
Suespodu Bereninannesi oyy kuzum Allah yardımcınız olsun bızımde uyku ve kabızlk problemi var cok sıkıntı lı kızım:(
DefneErcis Suespodu ilk başlarda 2 saatte bir emzirmeye çalıştım. Sonrasında acıktıkça verdim. Bir de emme refleksi olduğu zamanlarda sürekli emzirdim. İncir hoşafı, ısırgan otu, bol su , ıspanak, roka ve en önemlisi öğlen uykusu süt artırır.
Bereninannesi Suespodu bu durumlar ne zaman duzelecek bende uyku namına hıc bır sey yok bır aydır zombı gibi dolanıyorm 😱
FerideguL Mrymbas doktora görürdüm relactaz diye damla verdi bizde 14 aralık kızım aşırı gazi vardı karnı tas gibiydi hatta bu damla iyi geldi şimdi arada sıkıntı olursa da biogai veriyorum daha iyi uyuyor en azından
FerideguL Bereninannesi al benden de o kadar ne gaz mis arkadaş bizim ki de bitmek bilmiyor ıkınıp duruyor kimyon rezene artık anasona bile başladım biogai bitti şimdi metsile geçtim yani hiç mi susmaz bir bebek bende şöyle rahat bir uykuya hasret kaldım bu şekilde çocuğa da verimli olamiyorum ister istemez sinirim tavan yapıyor dayanamıyorum hep kendimi sucluyorum😣
DefneErcis Suespodu sadece kaka yapamadığımız zaman huzursuz yoksa uyuyoruz güzelce geceleri özellikle kendisi uyuyor kendisi uyanıyor acıktığı zaman
Deryaak 2 saat uyuyor maximum. Acıktığı için uyanıyor, daha doğrusu kundakta da olsa elleriyle kendini uyandırıyor :) Geceleri de 1.5-2 saat uyuyor en fazla :( Nasıl 3 saate çıkartabilirim acaba bilmiyorum 🤷🏼♀️ Gaz için ilaç kullansam belki uyur ama henüz bir ilaç kullandırmadım.
Bittersweet Deryaak biz de ayni. elini siki siki kundaga koysam bile çıkartıyor. Geceleri uyaninca da geri uyuyamiyor toksa bile surekli emip durmak istiyor