DenizinAnnesiiiii Sevgili Anneler Bebeyatmaz satan varmı 2. El nettn baktım ama bulamadm oyle Denizliden yazıyorm
afs9mart DenizinAnnesiiiii ikinci ele 40 50 verene akdar temizini sıfırını 80 tl ye almak daha mantklı bence
Angel01 DenizinAnnesiiiii ben kullandım bencr kullanışlı size kullanışlı gelen bir ürün başkasına gelmeyebilir kiminin bebeği hareketlidir oturmaz kiminin bebeği sever oturur
Duygu01 Bende var hiç kullanmadım çok kullanışsız geldi bana hiç memnun kalmadım büyük emzirme yastığı daha kullanışlı oturtmak için
Annekuzusuuu Hiç kullanışlı değil iade ettim bebeği içine oturtmek bi mesele almak ayrı mesele zaten bacağı kırılacaktı nerdeyse aşırı küçümşk oluyorlar bebeğim 4.5 aylıkken almıştım memnun kalamadık tavsiye etmem
Annekuzusuuu DenizinAnnesiiiii bebeğim 6.5 aylık hala bişi kullanmıyorum destekli oturtuyorum tam oturmaya beşleyınce mame sandalyesu alacağım.
Kerevizkafa DenizinAnnesiiiii ben wellgro kullandım diğer bebe yatmazlar gibi değil çok kullanışlı tavsiye ederim happy marine oyuncaklı yer minderi diye aratın diğerlerine göre biraz pahalı ama kullanışlı👍 ayrıca yüzü çıkarılıp yıkanıyor ☺ Antalya olsaydı satabilirdim
Asli123 DenizinAnnesiiiii ben 60 TL diye düşünüyordum ama otobüs ücreti de verecegınız için 50 TL ye bırakırım
Asli123 DenizinAnnesiiiii gerçekten almayı düşünüyorsanız instegram hesabımı verebilirim ordan göstereyim. Bizim bebeyatmaz Fenerbahçeli