Zeynepkalem öncelikle durumunuza üzüldüm. Sanırım babanne dede yanında kalıyorsunuz. Böyle durumlarda büyükler bilmişlik taslamaya bayılırlar. Bebek sadece aç olduğu için ağlamaz. Gazı vardır ağlar, uykusu gelir ağlar, altı pistir ağlar, annesini ister ağlar, ağlarda ağlar... çünkü bebeklerin kendilerini ifade edebilecekleri tek yol budur. Bebeğim ağlıyor olarak düşünmeyin de acaba neye ihtiyacı var diye düşünün. 2 saatlik beslenme periyodları yeni doğandan itibaren uygulanmaya başlanır. Siz geç bile kalmışsınız. Hatta bebeğiniz muhtemelen sizi emzik olarak kullanıyor. Yani aç olduğu için değil, emme hazzını karşılamak için memenizi istiyor. Bu dönemde bebekler oral dönemde olurlar. Dolayısıyla emme baskındır. Bir bebek sadece aç olduğu için emmez. Emme hazzını tatmin etmek içinde emer. Zor bir yola girmişsiniz. Sizi emzik gibi kullanmayı bıraktırmanız lazım. Göğüslerinizde süt birikmeli. Bunun için başlarda iki saat yeterlidir. Yoksa o bebek süreklü boş meme emer. Hatta bu yüzden doymuyorda olabilir. Memenin birikmesine olanak tanımadan sürekli emiyorsa doymuyordurda. Benim size tavsiyem. Bebeğinize iyice emzirin ve bi şekilde iki saat oyalayın. Sütünüz biriksin ve biriken memeyi emsin toplamda yarım saat boyunca. Sonrasında emzirmeyi bitirin. Bu bir süre sonra rayına oturacaktır ve bebeğinizinde kakası düzelecektir.