Gazdan arkadaşlarrrr. Benim sütüm çok sağıp bakıyorum. Çocuk gece emiyor. Gündüz memede önce tutuyor iki dk emiyor sonra kasılarak ağlıyor. Ben de bazen ayakta emzriyorum bazen gündüz uyku arasında emziriyorum. Resmen tek işim gündüz emzirmek oluyor. Umarım geçici bi dönemdir. Öyle 15 Dk falan memede durmuyor uyanıkken. Ama bir kilo almış ilk ayında. Bakalım ikinci ayda ne olacak?