ipekk05 evet bir bacağı kalındı ve bariz bi belirginlik vardı doktor baktı inceledi bir ortopedi dr u görsün dedi o da röntgen çektirdi bir sıkıntı yok dedi ama galiba uyluk kemiği ile ilgili problem olduğunda böyle olabiliyormuş sizde bir problem yok bazen olabilir demişti. Siz bir ortopediye götürün hızlı bir işlem zaten bir sıkıntı varsa erken dönemde çok basit yöntemle düzeltiyorlar ilerde farklı tedaviler oluyor maalesef