Merhaba kızlar,
36 günlük bebeğim anne sütü ve mama olarak besleniyor. Son haftalarda ilgimi kakasındaki mukus çekti, durumu dokturum ile paylaştım oda hemen buna teşhis koyamayacağımızı söyledi. Yoğun olarak anne sütü ile beslendi ve kakasında inanılmaz bir mukus yoğunluğu yaşandı bu sabah. Doktorumuz süt diyetine başlamam gerektiğini söyledi. Ama kesin teşhis konulmadı, yalnızca tedbir amaçlı bayram sonrasına kadar diyetle beslenmem gerektiğini söyledi.
•Aranızda süt diyeti yapan var mı?
•Neler yenir neler yenmez bu diyette?
•Etten imal edilen ürünleri de yememek gerekiyormuş çapraz alerji olmasın diye sanırım doğruluk payı nedir?
•Kısacası konu ile alakalı hiç bilgi sahibi değilim.
•Bilgisi olanlar beni de bilgilendirirse çok sevineceğim.
Sevgiler 🌸