Kızlar kızım 3 aylık ona zıbın(6-9) ve tulum (3-6) aldım biraz bol olsun bu sıcakta üstüne yapışmasın diye ama zıbınlar aşırı bol geldi tulumda ayak bileğine geliyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Makinada çektirmenin veya küçültmenin bir yolu var mı çünkü bu yaz giymezse bir daha giyemeyecek bilgisi olan deneyen var mı sinir oldum?🤯😬