keremrvm
Burak-tuba biz de bugün 3 ay 17 günlük olduk. En son kontrolde kilosu 5600 boyu 63 cmdi. Gündüz 11-2arası öğleden sonra 3-6 arası uyuyor genelde. Akşam 9 10 gibi bir şekerleme yapıyor sonra 11gibi uyuyor. Sabah kaçta kalkarsa artık. Gece uyanmıyoruz 1 aydır. Çok şükür. 🧿🙏 Meme +mama gidiyoruz 1.5aylıktı başladığımızda mamaya. Günde 4 5 kere 120 cc veriyorum. Diğer zamanlarda beni emiyor.
Onun dışında 2ay20günlüktü dönmeye başladı. Ama yüz üstü durmayı sevmediği için dönünce ağlıyor 😅 Sese tepki, gülme hatta bazen sesli gülme yapıyor. Agular başladı. Konuşuyor bir şeyler anlatıyor resmen. Gözleri ile bizi takip edebiliyor. Evde kedi var çok güzel tüylerini yoluyor, hayvana gına geldi 🥴Oyuncaklarını kavrayabiliyor. Sallayabiliyor. Genellikle hooop ağzına götürüyor. Damakları kaşınıyor sanırım eller genelde ağızda, salya başladı. 2haftadır gözleriyle kestiği ayaklarını 2 gündür tutuyor. Oyun halısına koyuyorum, tepinirken halıdan çıkıyor 😩 Bir de bu sıralar yerde oynarken poposunu kaldırıp yere vuruyor 🤷♀️