Hafsasultan benim de oğlum öyleydi sadece yüz üstü derin uyuyordu sanırım kollarını hareket ettiremedikleri ve sıçramadıkları için deliksiz uykuya geçebiliyorlar, bide karnına iyi geliyor olabilir. Yarım kundak yapıp deneyin sırt üstü uyutmayı, öyle olmuyorsa kafasını sağ sola döndürebiliyordu benimkisi bi süre sonra alışmıştı ve delikli yastık almıştık e bebekte de var nefes aldıran yastık onu kullanmıştık o dönem. Şu an onu uyku arkadaşı etti 🤦🏻♀️