Minyyy benim bebeğim de 4 ay 22 günlük. Ben günde bir çay bardağı kadar hazır suyu kaynatıp soğuyunca sulugunda veriyorum içiyor. Suyun bir zararı olmaz, anne sütü karşılıyor elbette ama boşuna midede yer kaplaması diye önerilmiyor. Ancak çok sıcak ve aşırı terlediiği için bebeğim bizim doktorumuz günde bir çay bardağı icirebilirsin demişti ben öyle yapiyorm