Kızlar sezaryen doğum yapalı bugün tam 41 gün oldu. Ve benim kanamam hala devam ediyor. Doktoruma sordum 40-42 gün normal çok yoğun olmadığı sürece dedi. Benim ilk başlarda kahverengi lekeler şeklinde geliyodu. Ama geçen haftadan beri bildiğin adet kanaması gibi olmaya başladı 😞 dün tam bitti gelmiyo diye sevinirken geceden beri tekrar başladı. Çok korkuyorum böyle olan var mı ?