Sevgili anneler 10 günlük kızım var. Hastaneden taburcu olmadan önce işitme testi yapıldı, aşı oldu ve topuk kanı alındı. Sağlık ocağında da ikinci topuk kanını aldılar. Ancak hastaneden taburcu olurken şu tarihte gelin şu testler yapılacak demediler? Sizler ne zaman hangi testleri yaptırdınız? Bir yerde okumuştum ilk ayında göz muayenesi filan yapılıyormuş sanırım. Bu arada devlet hastanesinde doğum yaptım, kontrollere de orda devam edeceğim 🤗